Když se řekne bazar, co vás napadne? Může to být starožitný nábytek, domácí potřeby, elektronika, oblečení, obuv, hračky, tedy v podstatě jde o velmi široké spektrum výrobků. Prodávat bazarové zboží bylo zvykem již za socialismu, tehdy pochopitelně neexistoval žádný Internet a tak se prodávalo skrze inzerentní noviny, anebo přes známé či příbuzné osoby. S rozvojem Internetu se nám nabízí nové možnosti a chcete-li právě vy nabídnout skrze webový portál obchodování s použitým zbožím, máte možnost oslovit odborníky, kteří vám zhotoví nejen samotný web, ale mohou se pokusit řešit problematiku SEO. Co je to vlastně SEO?
SEO v Olomouci i v kterémkoli jiném městě či obci se stará o to, aby dotyčný webový zdroj vnímaly internetové vyhledávače jako důvěryhodný zdroj. Nástrojů SEO je celá řada, například se zaměřujeme na analýzu klíčových slov, PPC reklamu anebo placené redakční články. Touto problematikou se zabývá i společnost PPC Profits. Je-li SEO dobře podchycené, vaši zákazníci při zadávání klíčových slov, například „prodej bazar starožitný nábytek“ mohou ve výsledcích vyhledávání spatřit právě váš web na jedné z předních pozic (pokud samozřejmě prodáváte starožitný nábytek).
Umístění vpředu je velmi důležité, jste totiž lidem na očích a ti mohou vaše stránky navštívit mezi prvními, anebo úplně jako první zdroj, a pokud vámi nabízené zboží (nebo služby či informace) zaujmou jejich pozornost, mohou tu něco objednat a vnímat vás jako důvěryhodného partnera. SEO je vlastně takový nenápadný propagační nástroj, jehož výhodou je to, že vás lidé sami aktivně hledají, aniž by se jim někdo svou reklamní nabídkou vnucoval, no jen si představte, že se v televizi po přerušení krásného filmu zas objeví dámské vložky, následně po nich gelový čistič WC a pak nový prací prášek, což jsou reklamní spoty, které jste viděl už alespoň pětkrát, a jelikož se o čistotu vaší domácnosti stará vaše paní, přepínáte kanál na něco zajímavějšího.